Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Thursday, 18 August 2011

BLOGGER UMNO DAH MENGELABAH


Aku tergelak bila aku baca kenyataan blogger UMNO ni yang kata "saya mana pandai nak palsukan dokumen."...

kelakor aku rasa... bila tembelang dia dah didedahkan,mula lah kata tak pandai menaip ler.. 
tak pandai padam ejaan ler... hahaha....

bila dah kena tangkap menipu, semua jadi tak pandai....

masalahnya bos MBPJ sendiri dah keluarkan kenyataan bahawa tiada arahan ataupun mesyuarat untuk menyita Gereja tu...

macam mana blogger parti "United Malays No Otak" ni boleh kata ada pulak..?

korang nak percaya yang mana...?

Bloggers yang tah apa-apa dan selalu bawakan berita fitnah ker...
ATAU
Kenyataan rasmi dari bos MBPJ sendiri yang menafikan MBPJ mahu menyita gereja tersebut...?

(MK)

Korang semua tak terfikir ker siapa disebalik semua ni..?
Yang dapat semua acces maklumat adalah UMNO...
  • kejadian yang berlaku...
  • gambar....
  • video ketika operasi dilakukan...
  • senarai nama orang melayu yang berada di dalam gereja tu...

semua maklumat kejadian pada malam tersebut diketahui secara detail oleh UMNO dan Blogger upahan mereka...

sedangkan Kerajaan Negeri tidak tahu apa-apa,dan tiada maklumat diperolehi,

hinggakan Kerajaan Negeri tidak dapat mengeluarkan kenyataan rasmi selagi belum menerima laporan dari JAIS yang sehingga kini masih belum siap... 
MB  masih lagi menunggu laporan JAIS

korang tak pelik ker..?

errr... PAS tak boleh jumpa dengan JAIS, korang pun tahukan kisah tu..?

jadi korang fikir sendirilah....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive