Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Monday, 15 August 2011

BAKAR TMI DAN MK : TAHU DAH EZAM NI KAKI GEBANG JE..


Jumaat lepas,Ezam membuat demo dalam kawasan Masjid Negeri Shah Alam dengan disertai 100 orang (walaupun utusan 500 orang) walaupun Sultan selangor kata dalam kawasan masjid tidak boleh berpolitik.. 

tetapi titah sultan tu tidak diendahkan oleh geng-geng UMNO.. dalam demo tu Ezam ibarat hero melayu yang tempang dengan mengatakan mahu membakar Malaysiakini dan juga malaysian insider.. 

kalau tengok gaya cakap dan sumpahnya pada waktu itu memang habis terbakar ler pejabat malaysiakini dan juga malaysian insider... cakap mengalahkan hitler jer.... main hentam jer...


NONEdalam tweetnya hari ni pulak, dia kata Malaysiakini dan Malaysian insider adalah portal news dialam siber. mcmana BAKAR alamsiber?x ancam bakar reporter/bangunan.ianya simbolik kemarahan terhdp mrk yg BAKAR hati umat.


Perhimpunan anjuran kumpulan Gerakan Cegah Murtad itu diadakan ekoran kontroversi berhubung tindakan yang dijalankan oleh Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) ke atas sebuah gereja di Petaling Jaya pada minggu lalu.


Kita memang dah tahu dah.. Ezam ni dari dulu lagi cuba menjadi Klon Anwar..cuma apa yang Ezam silap adalah dia terlalu banyak sangat "bersumpah" dan mengatakan sesuatu yang sebenarnya dia pun tahu dia tak dapat nak laksanakan...

apa yang Ezam cuba buat adalah menarik perhatian orang ramai termasuklah perhatian dari Najib sendiri...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive