Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Saturday, 20 August 2011

AHLI UMNO 3 JUTA?


yer ker angka tu....?

boleh caya ker.... dan boleh menang ker dengan angka semua tu...?

3 juta tu semua dah daftar sebagai pengundi ker....?


 aku tak percaya kerana aku pun masih lagi ahli UMNO yang sah... 

walaupun aku dah tak sokong UMNO,dan UMNO bahagian aku pun tahu aku dah hentam dorang cukup-cukup...

tapi UMNO tak pernah nak buang nama aku pun...?

mungkin UMNO nak biar ahli dorang ramai diatas kertas jer...
ramai orang yang macam aku masih ada nama dalam senarai ahli UMNO..

mungkin suka syok sendiri

1 comment:

  1. Ingat lagi masa daftar dulu dpt payung ngan baju..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive