Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Sunday, 31 July 2011

TAHANAN PSM : NAJIB TUNDUK KEPADA G. PALANIVEL


Hebat G.Palanivel...!!
pada hemat aku ler..
Samy Vellu pun tak dapat buat macam mana G.Palanivel dah lakukan terhadap Najib...

apa pun G.Palanivel tak boleh ler riak sangat.. 
sebab dia hanya menakutkan seorang lelaki yang sememangnya seantero dunia sudah ketahui bahawa lelaki ini sangat takutkan bini... 
kira tak aci ler...

dalam kes "tahanan 6 anggota Parti Sosialis Malaysia (PSM)", G.Palanivel beberapa hari yang lepas mengakui beliau ada mendesak agar Najib membebaskan kesemua tahanan tersebut..

kerana tindakan penahanan mereka itu hanya membawa kepada buruknyer pandangan masyarakat antarabangsa terhadap Malaysia... apatah lagi BN mahu menghadapi PRU yang paling sengit sejak kejatuhan kerajaan melaka pada 1511... baca disini.

dalam keadaan terkulat-kulat.. terkemut-kemut kerana rasa bengang bercampur malu dengan desakan G.Palanivel itu,yang Najib rasakan mentah berbanding dirinyer sendiri.. Najib akhirnye akur dengan kehendak G.Palanivel itu...

Akhirnya,kesemua tahanan PSM dibawah EO yang mana tahanan boleh ditahan sehingga 60 hari,telah pun dibebaskan.. 
  1. Mereka ialah Ahli parlimen Sungai Siput, Dr D Jeyakumar, 
  2. Setiausaha Bahagian PSM Sungai Siput, AP letchumanan, 
  3. anggota Jawatankuasa Pusat, Choo Chon Kai, 
  4. anggota Jawatankuasa Pusa, M Sukumaran,
  5. Timbalan Pengerusi PSM, M Sarasvathy dan 
  6. Pemimpin Pemudanya, R Sarat Babu.
 

Mereka semua ni didakwa di bawah Seksyen 122 Kanun Keseksaan kerana cuba melancarkan peperangan ke atas Yang di-Pertuan Agong..





(ngarut betul ler umno ni.... 
agak2 ler nak buat tuduhan pun.... tak habis-habis berselindung di balik nama Agong)


tak cukup dengan itu,Najib yang berusaha bersungguh-sungguh untuk mengambil hati G. Palanivel semula.. (padahal palanivel tak rasa marah pun..)..

Maka Najib telah menganugerahkan G.palanivel jawatan Menteri di Jabatan Perdana Menteri...
Palanivel : baru tau, takut kau dengan aku...  Najib : aha ha ha senang jer nak umpan kau

aku rasa pelik gak pada mulanyer... 
kan ke dah tak lama lagi dah nak PRU,kenapa tergesa-gesa nak bagi jawatan sekarang...?

kenapa tak boleh tunggu selepas PRU13..?
lagi pun G.palanivel tu pun bukan tentunye menang lagi... 
usahkan G.Palanivel tu..
Najib pun belum tentu dapat pertahankan kerusi dia disebabkan kes Lynas di Pahang..

aku nampak ini adalah hanya usaha Najib untuk berbaik-baik dengan G.Palanivel...
apa pun tak boleh laki aku ni...

sekali lagi UMNO kalah 2-0 dengan MIC...

hebat G.Palanivel... anda sehebat kak mah...

1 comment:

  1. SELAMAT MALAYSIA
    Ketua Pemuda Gombak MCA Yip Jiun Hann
    “U” Punya Bapa YIP KUM FOOK melakukan hal jahat, tipu wang orang, tipu WANITA, merosakan keluarga orang lain, makan duit Tokong………….telah membangkitkan orang ramai naik marah.
    “U” sepatut menasihat Bapa berkelakuan baik tetapi dengan dukacita sebaliknya “U” membangkitkan nama pemimpin Negara kita PM Najib Tun Razak dan Ketua MCA Dr chua Soi Lek pun bersama kelakuan mengapa orangramai tidak menyoalkan?
    “U” memang kurang ajar, sebagai seorang ketua pemimpin Pemuda MCA Gombak sepatutnya menjunjung pemimpin dan hormat Negara, bukan membusukan pemimpin dan menburokkan nama kebaikan Malaysia.
    Sekiranya “U” tak suka Negara Malaysia, lebih baik “U” dan Bapa “U” keluar Negera ini.
    Kita harap pemimpin kita mengambil tindakan kepada dia. Supaya nama kebaikan Malaysia dapat di pertahankan.
    Sekian, Terima Kasih.
    YANG BENAR,
    RAKYAT YANG SAYANGI MALAYSIA
    GOMBAK, SELANGOR

    SAVE MALAYSIA
    MCA Youth chief Gombak Yip Jiun Hann
    "U" Your father YIP KUM FOOK do evil, cheated money, deceit WOMEN, family confuses others, eat Temple money ............. Temple crowd are very angry.
    "U" should advise your father to do good things but with sadly "U" try to put bad name of our PM Najib Tun Razak and MCA chief Dr Chua Soi Lek , why people did not question it?
    "U" was rude, as head of MCA Youth leader should honour and respect our leaders, not try to destroy our leaders and make bad name of Malaysia.
    If "U" does not like Malaysia, the better "U" and your father can out of this Country.
    We expect our leaders to take action on him. So that the good name of Malaysia can be defended.

    Thank you,
    THE TRULY,
    People Who Love Malaysia
    Gombak

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive