Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Sunday, 17 July 2011

RAKYAT MALAYSIA DI UK MENGUSIK NAJIB DENGAN WARNA KUNING...


17 July 2011

Najib semakin hari semakin tak keruan walaupun kemana sahaja dia pergi dalam dunia ni....
sebab semua org kat dalam planet ni dah tahu bahawa Najib memang sangat-sangat tak suka ataupun fobia dgn warna kuning ni...
tapi semakin dia lari dari warna kuning ni semakin tu pulak dia dikejar dgn warna kuning.. hehehe...


dah ler masa gi UK orang sana tak sediakan karpet merah pun seperti kebiasaannyer jika ada ketua negara melawat negara yg lain...(pada jangkaan aku yg ada dalam kepala ni mungkin kerajaan UK nak hamparkan karpet warna kuning....tapi tak sempat nak siap tu pasal takde apa-apa karpet tu....hehehe.... )


Jumpa dgn Ratu pun Ratu pakai baju warna kuning gak.. maka merah le pipi najib tu yang selama ni hanya bibir dia saje yang merah..








pastu masa kat sana juga Najib dan rombongannyer telah disambut meriah oleh team kuning kat UK... mau tersembur Najib dan Kak Mah bila tengok ramai org sambut dia dengan  baju kuning siap dengan sepanduk lagi...
















lepas tu pulak.. masa hadiri jamuan makan malam bersama dengan rakyat malaysia di London.. Najib sekali lagi merah padam mukanyer kerana dihidangkan pulak dengan air kuning... tapi disebabkan dah takde air lain yang dihidangkan... dia minum le jugak air yang warna kuning itu walaupun warna air tu amatlah dibenci oleh beliau,..... hehehe...





hehehe.. jahat tawwww... korang ni... suka usik najib dan kak mah tu.... hehehe....

1 comment:

  1. SELAMAT MALAYSIA
    Ketua Pemuda Gombak MCA Yip Jiun Hann
    “U” Punya Bapa YIP KUM FOOK melakukan hal jahat, tipu wang orang, tipu WANITA, merosakan keluarga orang lain, makan duit Tokong………….telah membangkitkan orang ramai naik marah.
    “U” sepatut menasihat Bapa berkelakuan baik tetapi dengan dukacita sebaliknya “U” membangkitkan nama pemimpin Negara kita PM Najib Tun Razak dan Ketua MCA Dr chua Soi Lek pun bersama kelakuan mengapa orangramai tidak menyoalkan?
    “U” memang kurang ajar, sebagai seorang ketua pemimpin Pemuda MCA Gombak sepatutnya menjunjung pemimpin dan hormat Negara, bukan membusukan pemimpin dan menburokkan nama kebaikan Malaysia.
    Sekiranya “U” tak suka Negara Malaysia, lebih baik “U” dan Bapa “U” keluar Negera ini.
    Kita harap pemimpin kita mengambil tindakan kepada dia. Supaya nama kebaikan Malaysia dapat di pertahankan.
    Sekian, Terima Kasih.
    YANG BENAR,
    RAKYAT YANG SAYANGI MALAYSIA
    GOMBAK, SELANGOR

    SAVE MALAYSIA
    MCA Youth chief Gombak Yip Jiun Hann
    "U" Your father YIP KUM FOOK do evil, cheated money, deceit WOMEN, family confuses others, eat Temple money ............. Temple crowd are very angry.
    "U" should advise your father to do good things but with sadly "U" try to put bad name of our PM Najib Tun Razak and MCA chief Dr Chua Soi Lek , why people did not question it?
    "U" was rude, as head of MCA Youth leader should honour and respect our leaders, not try to destroy our leaders and make bad name of Malaysia.
    If "U" does not like Malaysia, the better "U" and your father can out of this Country.
    We expect our leaders to take action on him. So that the good name of Malaysia can be defended.

    Thank you,
    THE TRULY,
    People Who Love Malaysia
    Gombak

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive