Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Tuesday, 26 July 2011

POLIS TUDUH SUHARDI MAT ISA BERLAKON SEBAGAI BAHARUDIN AHMAD


Polis nak siasat individu yang dikenali sebagai Suhardi Mat Isa kerana polis tuduh dia berlakon jadi Allahyarham Baharudin Ahmad.. alahai..

Adakah kita ni dah kembali ke zaman mandi safar dulu..?
kita ni masih bodoh tahap dulu ker...?

rasa-rasanyer rakyat lebih nak tahu...  tentang kes-kes yang kat bawah ni dari kes Suhardi yang sememangnyer benar2 sesak nafas semasa berhimpun secara aman dalam BERSIH 2.0 pada 9 july 2011 lalu.. 

Kalau betul-betul rajin nak siasat..
siasat ni..

patutnyer polis kenalah siasat kepala orang yang berdarah tu...
adakah kerana dia hidap resdung maka kepala dia berdarah...?

cer siasat kenapa pipi bodyguard Anwar tu berdarah...
adakah kerana dia picit jerawat sampai berdarah macam tu sekali..?

ini isu yang lebih penting untuk rakyat tahu...






polis pun kena siasat kenapa kaki remaja ni patah..? adakah kerana dia kekurangan kalsium dan tak minum anlene telah menyebabkan kaki dia patah..?

rakyat perlu tahu apa yang berlaku kepada remaja ni...?

apakah mereka ini berlakon hingga sanggup mematahkan kaki mereka...?

yang ni ler yang rakyat nak tahu sesangat tu......

bukan kes suhardi tu...

Yang kes Suhardi tu..bukan salah dia pun dia sesak nafas tu...
aik.. takkan ler pihak berkuasa benci sangat dengan BERSIH 2.0 tu sehinggakan kita tak boleh sesak nafas,kalau sesak nafas pun nak kena dakwa ker..?

 Polis kata kes ini tengah disiasat di bawah seksyen 505 (b) Kanun Keseksaan iaitu kesalahan yang melibatkan kenyataan-kenyataan yang mendatangkan khianat awam dan juga Seksyen 233 Akta Multimedia iaitu kesalahan yang melibatkan penggunaan tidak wajar kemudahan rangkaian atau perkhidmatan rangkaian.

sebenarnya abang polis..
Suhardi tu tidak lah salah jika dia tiba-tiba Allah nak jadikan dia sesak nafas ditengah-tengah orang ramai...
semasa perhimpunan BERSIH 2.0 tu...
apa pulak salah dia..?

rasanyer elok ler disiasatkan  insiden-insiden yang diatas tu...
adakah mereka juga pelakon atau FRU  yang telah memekapkan dorang sumer tu...?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive