Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Tuesday, 26 July 2011

PENGUNDI HANTU BERJAYA DITANGKAP.


Pengundi hantu yang berkeliaran di Dun Sri Muda berjaya ditangkap dan disimpan didalam botol..

ini adalah merupakan muslihat yang tah apa-apa dari UMNO,
...kan ker UMNO tu apa pun tak boleh,apa pun tak boleh..

UMNO memang macam tu.. dia tak pandai,dia ingat orang lain pun sama macam dia..
al maklum ler UMNO ni kan ke dah dapat gelatan parti tua..

atas ikhsan seseorang yang berjawatan dalam PAS,aku dapat le maklumat sikit hasil gerak  kerja menjejak PENGUNDI HANTU ni...

antaranyer...


kalau kita fikirkan yer.. nak ke pemimpin umno ni berkongsi dengan begitu ramai orang didalam satu rumah..?
dorang ni pindah alamat pada tahun ni.... bila pergi ke rumah,takde sorang pun yang berada didalam senarai di atas tu yang menetap disini... 
pemimpin umno tu pun hanya mampu terkedu jer bila penjejak hantu PR datang bertandang kerumah...


yang kat bawah ni lagi sedap dan best...
pengundi hantu tu letak alamat dalam daftar pemilih di alamat rumah orang India...
orang india tu pun dah lama beli rumah kat situ,dia kata tak pernah kenal orang yang bernama Ellya binti Manro dan Abdul Rahman bin Tiro tu....






yang kat bawah ni lak... alamat mengundi dia telah cuba ditukar tanpa kebenaran dia sendiri...
ada lak orang yang rajin dan pandai-pandai tukau alamat mak cik ni....
memang hampeh tul ler saper yang tukau tu...

naya je makcik ni nanti waktu nak ngundi... nasib baik dia datang,jadi dapat ler dia ngundi ditempat yang dia tukarkan alamat mengikut tempat tinggal dia sendiri


bawah ni alamat mengundi makcik ni yang sebenar... 
macam mana nama dia boleh berada dalam senarai pengundi yang terdapat dalam dun sri muda tu tidaklah diketahui... siapa yang call dia supaya datang perbicaraan tu pun tidak lah diketahui...

 inilah antara cara terdesak UMNO nak menawan balik Selangor....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive