Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Wednesday, 20 July 2011

PDRM MINTA BUKTI : INI BUKTINYER POLIS MENANGANI BERSIH DENGAN KASIH SAYANG..


20 July 2011 :

Betul ler... KPN minta beri pada dia sekiranyer sesiapa ada video yang menunjukkan polis bertindak tanpa kasih sayang....

mana ada, semua polis sememangnyer bertindak dengan penuh kasih sayang ler pada hari tu...
semuanyer baik-baik belaka.. (sambil pandang kiri,jelir lidah dan kedua-dua tangan di dada...) hehe..

aku tak tipu ler abang polis oii....
ni kat sini ada video menunjukkan betapa berhemahnyer polis pada hari tu....


polis tu menutup mulut dia supaya oang ramai tak kenal dia ketika dia melakuan perkara yang sangat mulia tu... dia malas nak meninggi2kan diri dia... dia tak mau nak menunjuk-nunjuk pada rakyat apatah lagi pada bos dia sendiri... tu pasal ler dia tutup mulut dengan sapu tangan tu.... baik dia ni kan...

tapi aku tak suka ler dia merendahkan diri dia mcm tu...
maka aku letakkan gambo dia sekali kat sini...

                             inilah gambar dekat seorang polis yang sangat perihatin kepada rakyat....


sebagai bonus kerana korang akui kebaikan polis ni.. maka aku bagi korang tengok sekali video kebaikan2 polis yang berjaya menyekat rakyat dari bersuara...

dalam video ni ada ditunjukkan begitu ramainyer polis yang berjaya menahan  rakyat yang ingin menyuarakan suara hati mereka..

polis juga dengan jayanyer telah menahan ramai rakyat yang berhimpun secara aman dan tidak bersenjata...  syabas inspektor sahab..!

video bonus...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive