Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Thursday, 28 July 2011

NAJIB - MUHYIDIN : IBARAT TAIK DI HUJUNG JUBUR..


Keretakan antara bibir merah dan juga mat sembab dah tak dapat nak diselindung macam dulu lagi dah...

sekarang ni dah ibarat macam orang nak berak, dah terkemut-kemut..

rasa2,macam taik kat muka pintu jubur je dah... 

tak boleh buat apa dah...

nak tak nak kena keluarkan juga..

tak kira apa sekalipun... mesti dikeluarkan jugak...

nak simpan pun dah betul2 kat muka pintu dah.. orang dah mula terbau busuk dah...

tak boleh dah,tak boleh nak tahan2 dah...

PRU13 ni nanti.. mat sembab kemungkinan akan dikeluarkan terus dan terus di tarik flush!..

pintu akan ditutup dengan kemut yang tersangat kuat...

ibaratnyer macam dah tak mau bagi masuk semula dah...

kita sama2 nanti kan... 
PRU13 ni nanti bibir merah akan meletakkan orang-orangnyer sebagai calon...

mungkin juga orang tu bibir dia tidak merah,tetapi apa yang pasti tak ada sorang pun nanti yang mukanyer ada

kelihatan sembab... ini adalah percaturan bibir merah yang kelihatannyer tak suka dengan mat sembab...

dorang dah tak mesra dah... tak tau le pulak kalau kali ni dorang akan berpura-pura makan setalam kot...

dari dulu lagi,mat sembab bukanlah orang bibir merah,mereka hanya bergabung seketika untuk 

mencampakkan si kaki tidur dari atas katil ke atas lantai.... sekarang episod si kaki tidur dah berlalu..

cuma tinggal mat sembab sahaja yang akan di cantas oleh sibibir merah... sama-sama kita nantikan....



1 comment:

  1. SELAMAT MALAYSIA
    Ketua Pemuda Gombak MCA Yip Jiun Hann
    “U” Punya Bapa YIP KUM FOOK melakukan hal jahat, tipu wang orang, tipu WANITA, merosakan keluarga orang lain, makan duit Tokong………….telah membangkitkan orang ramai naik marah.
    “U” sepatut menasihat Bapa berkelakuan baik tetapi dengan dukacita sebaliknya “U” membangkitkan nama pemimpin Negara kita PM Najib Tun Razak dan Ketua MCA Dr chua Soi Lek pun bersama kelakuan mengapa orangramai tidak menyoalkan?
    “U” memang kurang ajar, sebagai seorang ketua pemimpin Pemuda MCA Gombak sepatutnya menjunjung pemimpin dan hormat Negara, bukan membusukan pemimpin dan menburokkan nama kebaikan Malaysia.
    Sekiranya “U” tak suka Negara Malaysia, lebih baik “U” dan Bapa “U” keluar Negera ini.
    Kita harap pemimpin kita mengambil tindakan kepada dia. Supaya nama kebaikan Malaysia dapat di pertahankan.
    Sekian, Terima Kasih.
    YANG BENAR,
    RAKYAT YANG SAYANGI MALAYSIA
    GOMBAK, SELANGOR

    SAVE MALAYSIA
    MCA Youth chief Gombak Yip Jiun Hann
    "U" Your father YIP KUM FOOK do evil, cheated money, deceit WOMEN, family confuses others, eat Temple money ............. Temple crowd are very angry.
    "U" should advise your father to do good things but with sadly "U" try to put bad name of our PM Najib Tun Razak and MCA chief Dr Chua Soi Lek , why people did not question it?
    "U" was rude, as head of MCA Youth leader should honour and respect our leaders, not try to destroy our leaders and make bad name of Malaysia.
    If "U" does not like Malaysia, the better "U" and your father can out of this Country.
    We expect our leaders to take action on him. So that the good name of Malaysia can be defended.

    Thank you,
    THE TRULY,
    People Who Love Malaysia
    Gombak

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive