Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Friday, 15 July 2011

NAJIB DISAMBUT PENUH DENGAN WARNA KUNING... MAU PANAS DALAM TU


16 July 2011:

Lawatan Najib kita ke UK disambut oleh Queen Elizabeth dengan memakai baju berwarna kuning....
mungkin sengaja ke atau kebetulan ke aku pun tak tahu... tapi kalau korang tanya aku.. au rasa saje jer Ratu tu nak tunjuk kat Najib yang tak ada salahnyer memakai baju warna kuning....








selain nak beritahu kepada Najib bahawa seluruh dunia tahu perkembangan di dalam negara Malaysia...
kadang2 bila kebodohan pemimpin kita ni diketahui oleh orang lain.. kita rasa malu jugak,tetapi kadang2 kita terasa kelakor.... yer lah... pemimpin kita ni kalau ke luar negara ibaratnyer dialah hero demokrasi... solah-olah negara lain tu tak demokrasi... tapi dia tak sedar yang kezaliman dan keganasan polis di bawah telunjuk kerajaan UMNO ni telah tersebar luar ke serata dunia...
kan ker dunia tanpa sempadan sekang ni...




untuk Queen Elizabeth.. aku ucapkan tahnah dan terima kasih kerana menyokong KUNING... dan kerana telah mnyebabkan pipi Najib aku tu merah...

untuk Najib pulak... PADAN MUKA... hehehee.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive