Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Sunday, 31 July 2011

MIC DAPAT 2 MENTERI PENUH : PERKASA TAK SUKA.


Tahniah G.Palanivel....

kerana dapat menundukkan Najib dan membelai-belai kepala dia yang sudah kekurangan rambut tu...

Najib semalam mengumumkan MIC, parti komponen BN itu, akan menerima satu lagi jawatan menteri penuh  amalan yang dipraktikkan ketika pentadbiran bapanya Allahyarham Tun Abdul Razak.
 
Dengan keputusan itu kata Najib, Presiden MIC Senator Datuk G. Palanivel akan dilantik sebagai Menteri di Jabatan Perdana Menteri bagi membuktikan komitmen pentadbirannya ke atas masyarakat India.

okay lah... bagus le macam tu.. 
semua orang tahu bahawa itu adalah cara Najib mahu menarik sokongan undi kaum India pada PRU13 nanti...  

untuk rekod,G Palanivel ni tewas dalam pilihan raya umum Mac 2008 dan gagal menjadi calon pilihan raya kecil kerusi Parlimen Hulu Selangor April 2010.

lagipun sokongan kaum india sememangnya amat penting kepada BN berikutan BN telah kehilangan sebahagian besar sokongan dari kaum Cina.. 
jadi sokongan dari kaum India sangat-sangat diperlukan... (jadi tak perlu nak buat-buat terkejut)

tapi yang kelakarnya adalah Perkasa... 
kan ke Perkasa ni asyik nak perjuangkan melayu yang makin layu dibawah umno.. 
jadi bila melayu dalam perkasa ni yang tahap pekaumannya  mengalahkan umno itu sendiri

maka Perkasa seakan-akan terkedu bila Najib umumkan pertambahan kerusi untuk jawatan menteri penuh kepada MIC...

Muka ibrahim katak ibarat macam muka orang yang suka makan daging lembu (bukan vegiterian) disuruh makan makanan vegiterian... hehe... korang bayangkan je ler muka pak berahim tu...

lantas sepantas katak bergeraknya maka Perkasa pun memberikan amaran pada tahap 6 kepada MIC,

Kalau kaum India masih tidak mahu berterima kasih dan tidak menang dalam pilihan raya akan datang, maka dua kerusi kabinet itu akan hilang, saya lihat pertambahan kerusi menteri ini hanya untuk menguji sejauh mana sokongan kaum itu kepada Barisan Nasional (BN),” katanya pada Mynewshub.my di sini hari ini.

bunyi nada pak berahim ni memang macam tak puas hati sesangat.. sian dia... 
terkebil-kebil mata dia bila tengok parti yang memperjuangkan melayu 
memberikan jawatan tambahan kepada kaum india...
tu ler... melayu sangat konon..

(eh pak berahim,lalat terbang kat depan muka tu..!! hehehe... pak berahim ni tak boleh tengok lalat terbang dekat dia... ) 

melayu yang mempunyai perkauman melebihi agama memang macam tu perangai dia...
tak suka tengok kaum lain dapat perhatian sikit pun...

Pak berahim kata.."ramai yang terkejut dengan pengumuman Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mengenai pertambahan kerusi menteri untuk parti itu sedangkan MIC tewas teruk dalam pilihan raya sebelumnya"

.Namun, kata Pak berahim, Perdana Menteri lebih tahu apa yang tersirat di sebalik pengumuman berkenaan.
(aku tahu jugak Pak berahim oiii,... semua tu pasal nak PRU dah...)
Pasal nak pertahankan kuasa orang sanggup kerjasama dengan syarikat yahudi.... 
negara pun orang sanggup jual... 
jadi kalau nak banding,apalah sangat dengan dua jawatan Menteri ni....

2 comments:

  1. SELAMAT MALAYSIA
    Ketua Pemuda Gombak MCA Yip Jiun Hann
    “U” Punya Bapa YIP KUM FOOK melakukan hal jahat, tipu wang orang, tipu WANITA, merosakan keluarga orang lain, makan duit Tokong………….telah membangkitkan orang ramai naik marah.
    “U” sepatut menasihat Bapa berkelakuan baik tetapi dengan dukacita sebaliknya “U” membangkitkan nama pemimpin Negara kita PM Najib Tun Razak dan Ketua MCA Dr chua Soi Lek pun bersama kelakuan mengapa orangramai tidak menyoalkan?
    “U” memang kurang ajar, sebagai seorang ketua pemimpin Pemuda MCA Gombak sepatutnya menjunjung pemimpin dan hormat Negara, bukan membusukan pemimpin dan menburokkan nama kebaikan Malaysia.
    Sekiranya “U” tak suka Negara Malaysia, lebih baik “U” dan Bapa “U” keluar Negera ini.
    Kita harap pemimpin kita mengambil tindakan kepada dia. Supaya nama kebaikan Malaysia dapat di pertahankan.
    Sekian, Terima Kasih.
    YANG BENAR,
    RAKYAT YANG SAYANGI MALAYSIA
    GOMBAK, SELANGOR

    SAVE MALAYSIA
    MCA Youth chief Gombak Yip Jiun Hann
    "U" Your father YIP KUM FOOK do evil, cheated money, deceit WOMEN, family confuses others, eat Temple money ............. Temple crowd are very angry.
    "U" should advise your father to do good things but with sadly "U" try to put bad name of our PM Najib Tun Razak and MCA chief Dr Chua Soi Lek , why people did not question it?
    "U" was rude, as head of MCA Youth leader should honour and respect our leaders, not try to destroy our leaders and make bad name of Malaysia.
    If "U" does not like Malaysia, the better "U" and your father can out of this Country.
    We expect our leaders to take action on him. So that the good name of Malaysia can be defended.

    Thank you,
    THE TRULY,
    People Who Love Malaysia
    Gombak

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive