Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Sunday, 10 July 2011

Lakonan mantap seorang PM...


10 July 2011 :
Pada hari ini Najib melukan aksi mantap dengaan berlakon melawat para peniaga di sekitar Kuala Lumpur...
dengan di bantu oleh pihak Media TV3 yg sememangnyer telah
diketahui umum menjadi penjilat umno,maka berlakulah dialog yang
telah dirancang iaitu PARA PENIAGA RUGI...
aku malas ler nak ulas isu rugi ke tak ni.. korang faham2 je lah peniaga kat KL ni.. bukan kais pagi makan pagi beb,income dorang sebulan 5,6
kali ganda dari gaji korang semua... ngeh..ngeh..ngeh...

Takper ler,dorang nak tipu kita semua,biarkan ler.. tapi yang sebenarnyer,aku nak jawabkan siapakah sebenarnyer yg menyebabkan KL semalam mcm kawasan darurat...? hingga orang luar tak boleh masuk shooping kat KL...?





       Sekatan-sekatan jalan raya yg dilakukan oleh pihak Polis seolah-olah KL akan berlaku huru-hara yang teramat dahsyat.. polis menutup jalan ke arah Kuala Lumpur dan juga hampir 30 laluan utama jalan-jalan di sekitar Kuala Lumpur,ini lah penyebab utama kenapa KL lengang dari lawatan pengunjung yang ingin membeli belah yang mana kebiasaannya ramai pada hari sabtu..  bayangkan Polis menutup jalan hampir 24 jam hanya kerana mahu mengawal pergerakan penyokong BERSIH daripada berhimpun selama 3 jam sahaja.... korang fikir2kan ler...siapa sebenarnyer yg menyebabkan ramai org tak dapat masuk ke KL....?
PAS ker... DAP ker.. PKR ker... ngeh..ngeh..ngeh...
itupun payah nak jawab...?
PDRM ler bro....
PDRM dapat arahan dari siapa..?
KPN le beb...
KPN dapat arahan dari siapa...?
Menteri KDN le....
Siapa menteri KDN...? Apa parti menteri tu...?
korang fikir sendiri ler....... ngeh..ngeh..ngeh...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive