Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Wednesday, 27 July 2011

INSIDEN PENANGKAPAN AMK DIHADAPAN MATA KEPALA NAJIB



 Memang ler kita ni dah tak ada amalan demokrasi...

nak bagi surat kat PM pun dihalang dengan begitu keras sekali...

diheret dan langsung tidak dibagi peluang...

kemunculan Najib di KL Sentral disambut oleh bebudak sekolah yang melaungkan SATU MALAYSIA....

turut beratur untuk bersalaman dengan najib dan ingin berhasrat menyerahkan dokumen kepada Najib telah 

dihalang dengan begitu kasar,seolah-olah mereka bukan rakyat Malaysia.... 

dihalang begitu rupa mungkin kerana kesalahan  memakai baju kuning...

tengok video ni...

1 comment:

  1. Hoi, Hangpa ni memang bangang la.. Tak tahu langsung protokol org VVIP ni. Memang lah itu tindakan para pengawal peribadi apabila didatangi org2 yg tidak dikenali terlalu rapat. Cubalah rasional skit. Esok kalau anwar ibrahim jadi PM pun dia akan buat macam tu.. Kuat betullah korang nak menabur fitnah.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive