Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Wednesday, 27 July 2011

FACEBOOK NAJIB KENA SERANG OLEH RAKYAT JELATA..


Facebook Najib kena serang...
hehehe.... padan muka... tu tandanyer orang dah menyampah ler ngan ko jib...

aku tak kesian pun kat ko...
sebab yang marah tu semua rakyat malaysia ler jugak...
dorang semua dah menyampah tahap cipan dah dengan cara ko berpura-pura baik ala2 APCO...

aku tak terlibat dalam komen tu...
sebab tahap nyampah aku dah tahap makam ke sepuluh...
nak bukak wall najib ni aku boleh muntah 18...
gitu ler kira-kiranyer tahap nyampah aku kat mat bibir merah tu...


pasal rakyat serang rosmah tu pun patutnyer najib kena ambik kira jugak... 
sebab kak mah ni merupakan produk yang memburukkan lagi kerajaan najib yang dah sedia buruk...

kena cari punca kenapa rakyat marah,...
bukan marah balik kat rakyat apabila  rakyat marah....

bila ler nak belajar dari kesilapan ni..?

1 comment:

  1. SELAMAT MALAYSIA
    Ketua Pemuda Gombak MCA Yip Jiun Hann
    “U” Punya Bapa YIP KUM FOOK melakukan hal jahat, tipu wang orang, tipu WANITA, merosakan keluarga orang lain, makan duit Tokong………….telah membangkitkan orang ramai naik marah.
    “U” sepatut menasihat Bapa berkelakuan baik tetapi dengan dukacita sebaliknya “U” membangkitkan nama pemimpin Negara kita PM Najib Tun Razak dan Ketua MCA Dr chua Soi Lek pun bersama kelakuan mengapa orangramai tidak menyoalkan?
    “U” memang kurang ajar, sebagai seorang ketua pemimpin Pemuda MCA Gombak sepatutnya menjunjung pemimpin dan hormat Negara, bukan membusukan pemimpin dan menburokkan nama kebaikan Malaysia.
    Sekiranya “U” tak suka Negara Malaysia, lebih baik “U” dan Bapa “U” keluar Negera ini.
    Kita harap pemimpin kita mengambil tindakan kepada dia. Supaya nama kebaikan Malaysia dapat di pertahankan.
    Sekian, Terima Kasih.
    YANG BENAR,
    RAKYAT YANG SAYANGI MALAYSIA
    GOMBAK, SELANGOR

    SAVE MALAYSIA
    MCA Youth chief Gombak Yip Jiun Hann
    "U" Your father YIP KUM FOOK do evil, cheated money, deceit WOMEN, family confuses others, eat Temple money ............. Temple crowd are very angry.
    "U" should advise your father to do good things but with sadly "U" try to put bad name of our PM Najib Tun Razak and MCA chief Dr Chua Soi Lek , why people did not question it?
    "U" was rude, as head of MCA Youth leader should honour and respect our leaders, not try to destroy our leaders and make bad name of Malaysia.
    If "U" does not like Malaysia, the better "U" and your father can out of this Country.
    We expect our leaders to take action on him. So that the good name of Malaysia can be defended.

    Thank you,
    THE TRULY,
    People Who Love Malaysia
    Gombak

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive