Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Tuesday, 19 July 2011

BUKTI-BUKTI KASIH SAYANG POLIS KEPADA RAKYAT SEMASA BERSIH 2.0 YANG KERAJAAN MINTAK SANGAT TU...


19 July 2011:

Kerajaan ni rabun jauh ke rabun dekat...? aku pun tak tahu..

dorang sibuk nak suruh kita bagi bukti jika polis ada mengkasari peserta himpunan BERSIH 2.0
aku ingatkan kerajaan ni main-main dan gurau-gurau jer...

rupa-rupanyer memang betul dorang maksudkan nak video  dan gambo tu... maka meh ler aku yang sememangnyer suka mendengar cakap polis ni mengongsikan beberapa gambar dan video bukti

BETAPA LEMAH GEMALAINYER POLIS...
BETAPA LEMAH LEMBUTNYER POLIS DAN DENGAN SEMANGAT KASIH SAYANGNYER POLIS SEWAKTU CUBA MEMPROVOKASI...errr..silap,maaf yer... hehehe.... SEWAKTU CUBA MENYURAIKAN PERHIMPUNAN YANG AMAN.....
YANG MEMBAWA MESEJ MAHUKAN SISTEM PILIHANRAYA YANG ADIL DAN LEBIH TELUS...



bukti kasih sayang polis...

tengok yg sorang tu.. sibuk nak pukul kaki orang tu...

nak tangkap sorang pompuan pun kena beramai-ramai.. memang terbaeekkk ler...


penuh dengan kasih sayang....


mcm ni ker orang2 yang polis kata nak jatuhkan kerajaan bn tu...?

heran aku,mcm mana orang yg solat pun tak tinggal,tapi polis kata dorang ni membawa imej keganasan.. setahu aku hari tu polis yg tak solat...

Ini ker golongan yg kerajaan katakan sebagai ganas tu..?

ker polis ni yg ganas..?

ni bukan air sirap bang... ni kesan kena cota ni...

gambar ehsan dari milosuam.... bodyguard DSAI...

nampak tak pipi bodyguard DSAI



bodyguard DSAI dalam keadaan tak sedarkan diri...

betapa lemah gemalainyer polis sewaktu menangkap Ketua AMK Kota Raja

siap "merewang" lagi sewaktu menangkap peserta BERSIH 2.0



Ni video tentang BERSIH 2.0... korang tengok ler sendiri....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive