Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Tuesday, 26 July 2011

BUKTI BN SANGAT TAKUTKAN BUKU JINGGA..


Bn sebenarnyer dalam keadaan yang terdesak,
mereka ibarat orang yang nak terberak tetapi tak ada tempat nak berak...
jadi,berlakulah adegan-adegan yang melucukan kita....

ini aku nak dedahkan pasal buku BN...
dorang baru terbit ni....

tak terdapat kat kedai mamak ataupun di kedai jual barangan lusuh di kawasan anda..

perlu diambil perhatian... buku ini akan digunakan untuk diedarkan pada PRU13 nanti....

terciptanya buku ini adalah menggambarkan bahawa betapa takutnyer BN terhadap BUKU JINGGA Pakatan Rakyat..

sehinggakan si pembuat buku ni kelihatan sangat kelam kabut dalam menyediakan fakta untuk menangkis BUKU JINGGA PR.

BN bukan main-main kalau dia katakan dia takutkan BUKU JINGGA.. kalau korang nak tahu BN betul-betul takut..
 ketakutan mereka tu adalah benar,tiada yang benar melainkan benar belaka...


namun apa yang "mengecewakan" aku adalah,kandungan buku menangkis BUKU JINGGA ni adalah ibarat macam sampah... hampeh.. pandir dan berbagai-bagai lagi perkataan yang tak sanggup aku sebutkan disini... (walaupun orang tu bodoh,kita tetap kena hormatkan dia)

sebagai salah satu bukti kebodohan dia adalah yang di bawah ni...
ni aku ambik dari salah satu page dalam buku bn ni...

korang baca ek...



Korang nampak tak apa yang aku nak korang nampak...?
jawapan dia untuk soalan BUKU JINGGA tu pun dah lari dari tajuk... dia sibuk ceritakan pasal menamatkan konsesi tol highway hubungan Timur - Barat...

cadangan BUKU JINGGA supaya khazanah ambik konsesi lebuh raya tu masih dia tak jawab gak.... macam mana le orang tak ketawakan cara dorang nak menangkis BUKU JINGGA ni...

jadi aku kemukakan satu page je lah. kang kalau aku dedahkan semua nanti,korang gelak terbahak-bahak pulak....
yer lah pandir yang buat buku... mau kita tak gelak...

aku waktu dapat buku bn ni.. muntah 18 aku... sebab ketawa tak henti-henti.....

BN ni kan.. dari dulu sampai ler sekarang,apa pun tak boleh...apa pun tak boleh...

sian BN....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive