Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Tuesday, 26 July 2011

BERSIH 2.0 ~ POLIS JATUHKAN POLIS.. RAKYAT YANG SALAH..


Penjelasan demi penjelasan polis telah beri berkenaan isu BERSIH 2.0 ni...
bukan semakin jelas... tapi semakin lama semakin merapu...
makin banyak penjelasan dibuat semakin  nampak pegawai yang cuba buat propaganda tu kurang makan makanan berkhasiat..

dalam kes video terbaru yang polis keluarkan selepas di edit-edit dengan bersungguh-sungguh,masih lagi terdapat adegan-adegan yang memalukan sendiri polis..

lihat video ni..



penjelasan polis yang memalukan :-
  • Lelaki yang ditolak hingga jatuh tu adalah polis... manakala lelaki yang menolak dia tu... sedia maklum  ler kepada sesiapa yang ada di sana pada waktu itu... bahawa itu juga adalah polis.. tengok baju pun dah tahu ler weeiii.... jadi adakah satu kesalahan jika polis menolak polis..? aku tak tahu,kerana aku tak tahu jika itu adalah kesalahan dalam peraturan PDRM... jadi jangan tanya aku...
  • adegan yang kedua,kelihatan Tian Chua sedang berlari ke sisi bangunan... bukan ke arah polis seperti yang didakwa oleh Polis... kalau polis berani dan kuat siarkan ler video tu bagi habis,tengok arah mana Tian Chua tu pergi... baru ler teror...
tak habis2 nak menduga akal rakyat yang bijak ni....
cukup2 ler tu....udah2 ler..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive