Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Friday, 22 July 2011

APA PULA PENJELASAN PDRM TERHADAP INSIDEN-INSIDEN INI...?



aku sebenarnye merasa terkilan sesangat...
aku terkilan kerana PDRM yang sepatutnyer bijak dan profesional dalam menguatkuasakan undang2 dan juga bijak bila menjelaskan sesuatu kepada rakyat,
namun sangkaan aku tu meleset....
keadilan yang cuba disampaikan ibarat KAPAL TITANIC YANG TENGAH NAK KARAM... sampai macam tu sekali berat sebelahnyer...

aku cuma kecewa kerana PDRM tidak pula berhasrat menerangkan insiden2 ini didalam penerangan yang dibuatnyer..

patah kaki kerana ditendang oleh FRU dalam keadaan tangan terikat


kaki budak ni patah....


bodyguard anwar yang cedera kena peluru gas pemedih mata


kepala brader ni berdarah kena cota FRU..    


kenapa samapai perlu menyepak orang awam..?

perlu ke diperlakukan sedemikian..?

tengok tu... "foursome" ke tu... siap sepak lagi..
tidakkah polis nampak semua ini...?
apakah penjelasan terhadap semua ini pula..?

kita bukan berada di israel.. bukan juga di korea utara... bukan juga di rusia
kita hanya berada di Malaysia....
itulah malaysia kini....
dan kerana itu... aku menjadi sedih..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive