Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Wednesday, 20 July 2011

APA KATA KALAU NAJIB PUN BERSARA IKUT TARIKH LAHIR BELIAU..?


20 July 2011 :

Kerajaan nak buat tetapan supaya tarikh tamat lesen memandu disamakan dengan tarikh lahir seseorang itu...
ini kerana mengikut kerajaan ramai pemilik lesen
"eh..eh.. jangan libatkan aku lak..."
memandu yang terlupa untuk memperbaharui lesen mereka...
jadi kalau tarikh tamat tempoh sama dengan tarikh lahir kerajaan rasa payah sikit ler pemandu nak lupa lesen dorang dah kojol,sebab sama dengan besday dorang...


selepas ini kerajaan akan mengenakan denda sebanyak RM15 jika lewat 6 bulan untuk perbaharui lesen memandu.....

aku rasa kelakar jugak bile kerajaan buat undang2 mcm ni.. hehehe....
macam sengal jer aku rasa, tapi tak salah le pulak jika kita nak setuju.. lagi pun dalam malaysia ni dah banyak perkara yang kita tak setuju,tapi TERPAKSA juga setuju...

Aku ada cadangan jugak..
apa kata kalau kita cadangkan  juga najib tamat tempohnyer sebagai PM mengikut tarikh lahir beliau..? 
bila besday najib..?

23 JULY ni ler... hehehe...
tak lama dah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive